ul. Żeglarska 4 L/1CD, 83-110, Tczew

09.00 to 18.00 Monday to Sat Day

I. ZAKRES CZYNNOŚCI OBJĘTY OFERTĄ: STANDARD

Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:

1. Administrowanie

  1. Przygotowywanie planu gospodarczego będącego podstawą do naliczania kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz mediów.

  2. Nadzór nad umowami z dostawcami mediów oraz składanie deklaracji o gospodarowaniu odpadami i ich aktualizowanie.

  3. Zawarcie umów z podmiotami trzecimi świadczącymi usługi na rzecz Wspólnoty (np. sprzątanie, ubezpieczenie, rachunek bankowy itp.)

  4. Przygotowywanie pism do dostawców mediów.

2. Ewidencja księgowa,

  1. Zawiadomienie o opłatach do właścicieli (koszty zarządu nieruchomością wspólną, media).

  2. Dokonywanie przelewów bankowych i księgowanie wpłat właścicieli.

  3. Rozliczania mediów w cyklach rocznych.

  4. Rozliczanie kosztów zarządu nieruchomością wspólną w cyklu rocznym.

  5. Spisywanie stanów liczników 1 x w roku.

  6. Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu Nieruchomością wspólną oraz zaliczek uiszczanych na pokrycie kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz Nieruchomości wspólnej,

  7. prowadzenie pełnego zakresu ewidencji pozaksięgowej zgodnie z obowiązującą Ustawą o własności lokali z dnia 24.06.1994.

  8. prowadzenie pełnego i terminowego zakresu ewidencji, sprawozdawczości i rozliczeń z tytułu podatków i innych należności wobec jednostek zewnętrznych, w tym Urzędu Skarbowego, ZUS, Urzędu Miasta, GUS i inne,

  9. sporządzanie sprawozdań finansowych za rok ubiegły w terminie wskazanym przez Wspólnotę, nie później jednak niż do 10.03. roku następnego,

II. ZAKRES CZYNNOŚCI OBJĘTY OFERTĄ: PREMIUM

Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:

1. Administrowanie:

  1. Wszystkie czynności wymienione w zakresie I.

  2. Przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej wraz z projektami uchwał.

  3. Prowadzenie korespondencji z właścicielami w tematach związanych z prawidłowym korzystaniem z nieruchomości wspólnej oraz innych dotyczących problematyki mediów i nieruchomości wspólnej.

  4. Analiza kosztów związanych z dostawami mediów (np. sprawdzenie średnicy głównego wodomierza zimnej wody, sprawdzenie poprawności zamontowania urządzeń pomiarowych - liczniki zimnej wody itp.)

  5. Praca technika w terenie przynajmniej raz w tygodniu odpowiedzialnego za drobne naprawy i konserwacje (naprawa samozamykacza, zamka, wymiana żarówek). Technik posiada identyfikator. Nadzór na podstawie tzw. check listy w załączeniu nr 2.

2. Ewidencja księgowa :

  1. Wszystkie czynności wymienione w zakresie I.

  2. Prowadzenie e – kartoteka - internetowy dostęp właścicieli do swoich rozliczeń finansowych, wpłat wynikających z opłat czynszowych, stanów licznika itp.

  3. Aktualizacja systemu e-kartoteka raz na 2 tygodnie, pozwalająca właścicielom na uzyskiwanie bieżących informacji o saldzie swojego konta.

III. ZAKRES CZYNNOŚCI OBJĘTY OFERTĄ: GOLD

Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:

1. Zarządzanie:

  1. Wszystkie czynności wymienione w zakresie I oraz II.

  2. Reprezentowanie Wspólnoty przed sądem w zakresie dochodzonych należności względem dłużników wspólnoty.

  3. Odbiory techniczne prac na budynku w imieniu wspólnoty wykonywanych przez podmioty trzecie.

  4. Bazę sprawdzonych rzetelnych firm świadczących następujące usługi:

    1. prawników – procedura sądowa,

    2. inżynierów budownictwa – w zakresie odbiorów prac na budynku (części wspólne),

    3. teletechnicznie – np. wideodomofony, domofony

    4. konserwacje, usterki i awarie instalacji sanitarnych,

    5. technicy i konserwatorzy - prace budowlane,

    6. elektrycy - usterki elektryczne,

  5. Obecność pracowników w terenie (administrator, technik) wyposażeni są w identyfikatory oraz poruszają się oznakowanymi służbowymi samochodami – przynajmniej raz w tygodniu pełnią dyżur na budynku.

  6. Ubezpieczenie nieruchomości wspólnej przez brokera ubezpieczeniowego, co gwarantuje niskie koszty, szeroki wachlarz zakresu usług objętych ubezpieczeniem oraz profesjonalne doradztwo w przypadku szkód.

  7. Zamontowanie radiowych odczytów liczników wody, co umożliwia miesięczny nadzór nad zużyciem wody w całym budynku bez ingerencji w lokale mieszkalne,

  8. Opracowanie projektu planu robót remontowych.

  9. Spotkania zarządu wspólnoty oraz zebrań wspólnoty w godzinach późno popołudniowych

  10. Opracowywanie na każdy rok kalendarzowy planu kontroli okresowych i przeglądów technicznych budynku i urządzeń stanowiących jego wyposażenie.

  11. Przygotowanie regulaminów rozliczania mediów oraz uchwał niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wspólnoty.

  12. Monitorowanie wraz z sądowymi czynnościami przynaglającymi w imieniu Wspólnoty i na jej rzecz w zakresie wierzytelności związanych z Nieruchomością.

  13. Sprawdzanie i informowanie właścicieli o przerwach i awariach w dostawie mediów (ENERGA, ZWiK,) za pomocą sms.

  14. Głosowanie za pomocą e-kartoteki (internet) nad uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej.

  15. Możliwość regulowania płatności przez właścicieli lokali poprzez wydanie dyspozycji POLECENIA ZAPŁATY w banku, w którym właściciel posiada rachunek bankowy. Usługa dostępna w przypadku posiadania rachunku bankowego przez Wspólnotę w Banku PKO BP.

2. Ewidencja księgowa :

  1. Wszystkie czynności wymienione w zakresie 1. oraz 2.

  2. Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty – zapewnienie nadanie indywidualnego rachunku bankowego każdemu z właścicieli.

  3. Aktualizacja systemu e-kartoteka raz w tygodniu, pozwalająca właścicielom na uzyskiwanie bieżących informacji o saldzie swojego konta.

  4. Powiadamianie o opłatach (rozliczenia, naliczenia itd.) na adres e-mail lub smsem do właściciela lokalu (rozwiązanie systemowe).

  5. Wezwania do zapłaty dłużników na adres e-mail i SMS`em na tel. kom. właściciela lokalu (rozwiązanie systemowe).

WARUNKI CENOWE

Administrowanie, bieżąca konserwacja, ewidencja pozaksięgowa i obsługa księgowa: ………..zł/m 2 powierzchni, od której liczony jest udział w nieruchomości wspólnej za m-c netto, (usługa zwolniona z podatku VAT na dzień sporządzenia oferty).

IV. PROPOZYCJA UMOWY

W przypadku przyjęcia naszej Oferty zostanie przedłożony projekt umowy o administrowanie/zarządzanie w ciągu 2 dwóch tygodni.

V.TERMIN ROZPOCZĘCIA WYKONYWANIA USŁUGI WAŻNOŚĆ OFERTY

Przewidujemy zorganizowanie wykonywania usługi w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy o administrowanie lub zarządzanie. Oferta wiąże trzy miesiące od daty jej sporządzenia.

VI.UBEZPIECZENIE OFERENTA

Informujemy, że Nieruchomości „SZENROK” posiada aktualnie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w COMPENSA na kwotę 100 000 EURO.

VII. PERSONEL I PODWYKONAWCY

Zatrudniamy zarządców z licencją zawodową w tym  biegłego sądowego oraz personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące rzetelne i profesjonalne świadczenie usług, między innymi:

- licencjonowanych zarządców nieruchomości:

  • Jakub Szenrok – nr licencji 15065 – Biegły Sądowy - Zarządca Nieruchomości,

  • Piotr Trzciński - nr licencji 16952 – Zarządca Nieruchomości,

- administratorów:

  • Jarosław Fila – Administrator ds. technicznych,

  • Jerzy Lewicki – Administrator ds. technicznych,

Ponadto współpracujemy z kancelariami prawnymi, z rzecznikiem praw konsumentów oraz uprawnionymi specjalistami w branżach techniczno – budowlanych, ochrony przeciwpożarowej, utrzymania czystości i zieleni, jak i brokerami ubezpieczeniowymi.