Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:
1. Administrowanie
Przygotowywanie planu gospodarczego będącego podstawą do naliczania kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz mediów.
Nadzór nad umowami z dostawcami mediów oraz składanie deklaracji o gospodarowaniu odpadami i ich aktualizowanie.
Zawarcie umów z podmiotami trzecimi świadczącymi usługi na rzecz Wspólnoty (np. sprzątanie, ubezpieczenie, rachunek bankowy itp.)
Przygotowywanie pism do dostawców mediów.
2. Ewidencja księgowa,
Zawiadomienie o opłatach do właścicieli (koszty zarządu nieruchomością wspólną, media).
Dokonywanie przelewów bankowych i księgowanie wpłat właścicieli.
Rozliczania mediów w cyklach rocznych.
Rozliczanie kosztów zarządu nieruchomością wspólną w cyklu rocznym.
Spisywanie stanów liczników 1 x w roku.
Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu Nieruchomością wspólną oraz zaliczek uiszczanych na pokrycie kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz Nieruchomości wspólnej,
prowadzenie pełnego zakresu ewidencji pozaksięgowej zgodnie z obowiązującą Ustawą o własności lokali z dnia 24.06.1994.
prowadzenie pełnego i terminowego zakresu ewidencji, sprawozdawczości i rozliczeń z tytułu podatków i innych należności wobec jednostek zewnętrznych, w tym Urzędu Skarbowego, ZUS, Urzędu Miasta, GUS i inne,
sporządzanie sprawozdań finansowych za rok ubiegły w terminie wskazanym przez Wspólnotę, nie później jednak niż do 31.03. roku następnego,
Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:
1. Administrowanie:
Wszystkie czynności wymienione w zakresie I.
Przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej wraz z projektami uchwał.
Prowadzenie korespondencji z właścicielami w tematach związanych z prawidłowym korzystaniem z nieruchomości wspólnej oraz innych dotyczących problematyki mediów i nieruchomości wspólnej.
Analiza kosztów związanych z dostawami mediów (np. sprawdzenie średnicy głównego wodomierza zimnej wody, sprawdzenie poprawności zamontowania urządzeń pomiarowych - liczniki zimnej wody itp.)
2. Ewidencja księgowa :
Wszystkie czynności wymienione w zakresie I.
Prowadzenie e – kartoteka - internetowy dostęp właścicieli do swoich rozliczeń finansowych, wpłat wynikających z opłat czynszowych, stanów licznika itp.
Aktualizacja systemu e-kartoteka raz na 2 tygodnie, pozwalająca właścicielom na uzyskiwanie bieżących informacji o saldzie swojego konta.
Zakres czynności dotyczących administrowania budynkiem, zwanym dalej „Nieruchomością”:
1. Zarządzanie:
Wszystkie czynności wymienione w zakresie I oraz II.
Reprezentowanie Wspólnoty przed sądem w zakresie dochodzonych należności względem dłużników wspólnoty.
Odbiory techniczne prac na budynku w imieniu wspólnoty wykonywanych przez podmioty trzecie.
Bazę sprawdzonych rzetelnych firm świadczących następujące usługi:
prawników – procedura sądowa,
inżynierów budownictwa – w zakresie odbiorów prac na budynku (części wspólne),
teletechnicznie – np. wideodomofony, domofony
konserwacje, usterki i awarie instalacji sanitarnych,
technicy i konserwatorzy - prace budowlane,
elektrycy - usterki elektryczne,
Obecność pracowników w terenie (administrator, technik).
Ubezpieczenie nieruchomości wspólnej przez brokera ubezpieczeniowego, co gwarantuje niskie koszty, szeroki wachlarz zakresu usług objętych ubezpieczeniem oraz profesjonalne doradztwo w przypadku szkód.
Zorganizowanie montażu urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem na koszt wspólnoty mieszkaniowej, co umożliwia miesięczny nadzór nad zużyciem wody w całym budynku bez ingerencji w lokale mieszkalne,
Opracowanie projektu planu robót remontowych.
Spotkania zarządu wspólnoty oraz zebrań wspólnoty raz w roku w godzinach popołudniowych.
Opracowywanie na każdy rok kalendarzowy planu kontroli okresowych i przeglądów technicznych budynku i urządzeń stanowiących jego wyposażenie.
Przygotowanie regulaminów rozliczania mediów oraz uchwał niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wspólnoty.
Monitorowanie wraz z sądowymi czynnościami przynaglającymi w imieniu Wspólnoty i na jej rzecz w zakresie wierzytelności związanych z Nieruchomością.
Sprawdzanie i informowanie właścicieli o przerwach i awariach w dostawie mediów (ENERGA, ZWiK,) za pomocą sms.
Głosowanie za pomocą e-kartoteki (internet) nad uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej.
Możliwość regulowania płatności przez właścicieli lokali poprzez wydanie dyspozycji POLECENIA ZAPŁATY w banku, w którym właściciel posiada rachunek bankowy. Usługa dostępna w przypadku posiadania rachunku bankowego przez Wspólnotę w Banku PKO BP.
2. Ewidencja księgowa :
Wszystkie czynności wymienione w zakresie 1. oraz 2.
Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty – zapewnienie nadanie indywidualnego rachunku bankowego każdemu z właścicieli.
Aktualizacja systemu e-kartoteka raz w tygodniu, pozwalająca właścicielom na uzyskiwanie bieżących informacji o saldzie swojego konta.
Powiadamianie o opłatach (rozliczenia, naliczenia itd.) na adres e-mail do właściciela lokalu (rozwiązanie systemowe).
Wezwania do zapłaty dłużników na adres e-mail właściciela lokalu (rozwiązanie systemowe).
Administrowanie, bieżąca konserwacja, ewidencja pozaksięgowa i obsługa księgowa: …………..zł/m 2 powierzchni, od której liczony jest udział w nieruchomości wspólnej za m-c netto, (usługa zwolniona z podatku VAT na dzień sporządzenia oferty).
W przypadku przyjęcia naszej Oferty zostanie przedłożony projekt umowy o administrowanie/zarządzanie w ciągu 2 dwóch tygodni.
Przewidujemy zorganizowanie wykonywania usługi w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy o administrowanie lub zarządzanie. Oferta jest aktualna przez trzy miesiące od daty jej sporządzenia.
Informujemy, że Nieruchomości „SZENROK” posiada aktualnie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w ERGO HESTII.
Zatrudniamy zarządców z licencją zawodową w tym biegłego sądowego oraz personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące rzetelne i profesjonalne świadczenie usług, między innymi:
- licencjonowanych zarządców nieruchomości:
Jakub Szenrok – nr licencji 15065 – Biegły Sądowy - Zarządca Nieruchomości,
- administratorów:
Ponadto współpracujemy z kancelariami prawnymi, z rzecznikiem praw konsumentów oraz uprawnionymi specjalistami w branżach techniczno – budowlanych, ochrony przeciwpożarowej, utrzymania czystości i zieleni, jak i brokerami ubezpieczeniowymi.